De BAUME.BE Blog

De queeste naar de perfecte scheerbeurt

Stand van zaken: pre shave and scheerzeep

BAUME.BE scheerzeep en pre shaveNatuurlijk krijg ik nu regelmatig vragen over de stand van zaken. Het ontwikkelingsproces van zowel de pre shave als de scheerzeep is nu achter de rug. De scheerzeep is geproduceerd en de pre shave gaat nu in productie. Maar daarmee is de kous nog niet af. Ik weet ondertussen dat je ook ruilm de tijd moet nemen om het toxicologisch dossier in orde te brengen. Ik leerde trouwens dat de challengetest niet hoeft voor de scheerzeep.. Maar ik heb dus nog wel enkele weken de tijd nodig om het papierwerk in orde te brengen. Voor de scheerzeep wacht ik ook nog op de verpakking. Ik koos uiteindelijk voor het maken van een aangepaste pot in keramiek. Daar ben ik ook nog even zoet mee. In ieder geval moet alles klaar zijn vòòr 18 oktober 2014. Want dan wordt de uitbreiding van het gamma voorgesteld op het scheercafé in Antwerpen.

Enkel berichtnavigatie

Plaats een reactie